مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 20:102021-10-28سياسي

رستوران های ساخته شده در بستر کارون، تعیین تکلیف شوند


مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به احداث رستوران هایی در بستر رودخانه کارون، گفت: امیدواریم بحث رستوران های ساخته شده در بستر رودخانه کارون در شهر اهواز در جلسه شورای حقوق بیت المال تعیین تکلیف شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به احداث رستوران هایی در بستر رودخانه کارون، گفت: امیدواریم بحث رستوران های ساخته شده در بستر رودخانه کارون در شهر اهواز در جلسه شورای حقوق بیت المال تعیین تکلیف شود.

فرهاد ایزدجو در جلسه شورای اداری خوزستان که امشب (6 آبان ماه) با حضور رییس قوه قضاییه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: نخستین مشکل خوزستان تاب آوری بسیار پایین در برابر کم آبی است؛ تقریبا متوسط دراز مدت آب ورودی به خوزستان 30 میلیارد مترمکعب است اما مصارف تعریف شده برای این منابع، 31 میلیارد مترمکعب است که حدود 7 میلیارد مترمکعب آن مربوط به نیازهای زیست محیطی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: حدود 90 درصد منابع تامین آب خوزستان از طریق منابع آب سطحی است که آب های سطحی به شدت تحت تاثیر بارندگی تغییر می کنند و در صورت بارندگی کم بلافاصله اثر آن مشخص است اما اثرات در آب های زیرزمینی در دراز مدت مشخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستوران های ساخته شده در بستر کارون، تعیین تکلیف شوند

رستوران های ساخته شده در بستر کارون، تعیین تکلیف شوند