مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 20:052021-10-28اقتصادي

تقلیل رتبه خراسان رضوی در کسب وکار


نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: با اینکه خراسان رضوی فعال ترین دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی کشور را دارد اما از رتبه خوبی در فضای کسب و کار برخوردار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حسن حسینی امشب در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی اظهار کرد: قوی ترین بخش خصوصی کشور متعلق به این استان است که تاکنون با همه استانداران تعامل و مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی ایران، با اینکه خراسان رضوی فعال ترین دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی کشور را دارد اما از رتبه خوبی در فضای کسب وکار برخوردار نیست.

وی عنوان کرد: با وجود تعامل مناسب فعالان بخش خصوصی خراسان رضوی با دستگاه های اجرایی، موانع دیگری در مسیر کسب وکار وجود دارد که مهمترین آن سلیقه ای عمل کردن برخی دستگاه های اجرایی است.

حسنی خاطرنشان کرد: از سال 1389 که رهبر معظم انقلاب محور اصلی شعارهای سال را توجه به بخش های مختلف اقتصادی قرار داده اند، مسئولان فقط بخش کمی از فرمایشات رهبری را در این خصوص  اجرایی کرده اند، این در حالی است که فعالان بخش خصوصی پای کار بوده اما برخی مدیران کوتاهی کرده اند.

نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از استاندار خراسان رضوی خواست در وهله نخست اقدامات دستگاه های اجرایی در خصوص مانع زدایی از مسیر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلیل رتبه خراسان رضوی در کسب وکار

تقلیل رتبه خراسان رضوی در کسب وکار