مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 19:552021-10-28اقتصادي

تشکیل کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار


از هفته گذشته، کمیته ای متشکل از نمایندگان وزارت دادگستری، جهاد کشاورزی و صمت که کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار است، - ایسنا/خوزستان وزیر دادگستری گفت: از هفته گذشته، کمیته ای متشکل از نمایندگان وزارت دادگستری، جهاد کشاورزی و صمت که کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار است، تشکیل شده است.

امین حسین رحیمی در ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز (8 آبان ماه) در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به گزارشات ارایه شده در این نشست اظهار کرد: در خصوص کالاهای موردنیاز مردم، به گونه ای که گزارش شد، وفور کافی در بازار وجود دارد و تامین کالاهای اساسی مردم خیلی مهم است و گزارشات، حاکی از وجود کالاهای اساسی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: نظارت بر قیمت ها در استان خوزستان، برعهده چند دستگاه مانند سازمان صمت و سازمان تعزیرات و جهاد کشاورزی قرار دارد و در مرکز نیز، ستاد تنظیم بازار زیر نظر معاون اول رییس جمهور به دلیل هماهنگ شدن تمامی این دستگاه ها، تشکیل می شود.

رحیمی بیان کرد: از هفته گذشته، کمیته ای متشکل از نمایندگان وزارت دادگستری، جهاد کشاورزی و صمت که کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار است، تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: این کمیته هماهنگی لازم را انجام می دهد تا اقدامات دستگاه ها، همدیگر را خنثی نکنند و با هم افزایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار

تشکیل کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار