مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 19:152021-10-28بين الملل

گروسی: دیپلماسی نمی تواند شکست بخورد/ امیدوارم بتوانم با رییس جمهور ایران دیدار کنم


رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که برای دیدار با انریکو مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده نشست های احیای برجام به بروکسل سفر کرده می گوید: - رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که برای دیدار با انریکو مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده نشست های احیای برجام به بروکسل سفر کرده می گوید: هیچ راهی جز دیپلماسی برای حل چالش های ناشی از برنامه هسته ای ایران متصور نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورو نیوز، وی با بیان اینکه آژانس طرف مذاکره نیست گفت که با این وجود نتیجه مذاکره برای این نهاد بین المللی اهمیت زیادی دارد.

گروسی همچنین تاکید که آژانس بین المللی انرژی اتمی ضامن اجرای تعهدات هر توافق جدیدی خواهد بود.

گروسی در پاسخ به این سوال همان طور که می دانید پیش از دیدار شما با آقای مورا، مقام های ایرانی با ایشان در بروکسل درباره روند ادامه مذاکرات احیای برجام گفتگو کردند.

آیا اخبار جدیدی از محتوا و نتایج این مذاکرات دارید؟ در این باره چه می توانید به ما بگویید؟ در حالی که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه ایالات متحده نیز گفته که پنجره دیپلماسی در حال بسته شدن است، آیا فکر می کنید همچنان راهی برای نجات برجام باقی مانده است؟ گفت: من فکر می کنم آغاز دوباره مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروسی: دیپلماسی نمی تواند شکست بخورد/ امیدوارم بتوانم با رییس جمهور ایران دیدار کنم

گروسی: دیپلماسی نمی تواند شکست بخورد/ امیدوارم بتوانم با رییس جمهور ایران دیدار کنم