مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 19:102021-10-28بين الملل

می خواستیم غنی سازی ایران را تا ابد تعطیل کنیم، اما فهمیدیم نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وندی شرمن ، معاون وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای تصریح کرده که دولت های آمریکا به دنبال تعطیل کردن کل برنامه غنی سازی ایران بوده اند، - معاون وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای تصریح کرده واشنگتن پیش از آغاز مذاکرات برجام به دنبال تعطیل کردن کل برنامه غنی سازی ایران بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وندی شرمن ، معاون وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای تصریح کرده که دولت های آمریکا به دنبال تعطیل کردن کل برنامه غنی سازی ایران بوده اند، اما باراک اوباما ، رییس جمهور سابق آمریکا به این نتیجه رسیده که نمی توان دانشی که ایجاد شده را پس گرفت.

شرمن در یک مصاحبه پادکستی با برنامه Negotiators (مذاکره کنندگان) از مجله فارن پالیسی که سه شنبه منتشر شده به طور مفصل درباره تجربیاتش در خصوص شکل گیری توافق هسته ای برجام توضیح داد.

او در بخشی از این مصاحبه درباره سال های قبل از آغاز مذاکرات برجام گفت: ایالات متحده در همه نشست های رسمی گفته بود که ایران نباید هیچ تأسیسات غنی سازی یا برنامه غنی سازی یا چیز هایی از این دست داشته باشد.

او اضافه کرد: غنی سازی اورانیوم یکی از روش های رساندن مواد هسته ای به درجه ای است که قابل استفاده در سلاح هسته ای باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواستیم غنی سازی ایران را تا ابد تعطیل کنیم، اما فهمیدیم نمی شود

می خواستیم غنی سازی ایران را تا ابد تعطیل کنیم، اما فهمیدیم نمی شود