مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 19:102021-10-28سياسي

بخش خصوصی به معنای واقعی فعال شود


رییس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به برخی مشکلات خوزستان، خواستار سفر مجدد رییس جمهور به این استان شد و گفت: باید نگاه ها به این استان تغییر کند، - ایسنا/خوزستان رییس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به برخی مشکلات خوزستان، خواستار سفر مجدد رییس جمهور به این استان شد و گفت: باید نگاه ها به این استان تغییر کند، البته در این دولت و در قوای سه گانه نگاه ها به خوزستان عوض شده است که امیدواریم این نگاهِ عوض شده در عمل عوض شده باشد.

عبدالله ایزدپناه در جلسه شورای اداری خوزستان که امشب (6 آبان ماه) با حضور محسنی اژه ای در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به اشرافیت بیشتر رییس قوه قضاییه به شرایط خوزستان در این سفر، اظهار کرد: خوزستان استانی غنی با مردمی فقیر، استانی ثروتمند با مردمی بیکار، استانی گسترده با اقلیم منحصر به فرد و مرزهای مشترک با کشورهای همسایه است که شرایط آن با آن چه باید باشد بسیار فاصله دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دشمن به آب و خاک این استان در زمینه های مختلف به ویژه افکار انحرافی مانند یمانی ها و فرق مختلف به ویژه در خوزستان امیدوار است؛ این موارد، خوزستان را برای ما مشکل دار کرده است و این سوال در ذهن همه ایجاد شده که چرا چنین استانی با این همه منابع زرخیر باید این وضعیت را داشته باشد؟ این در حالی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی به معنای واقعی فعال شود

بخش خصوصی به معنای واقعی فعال شود