مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 18:552021-10-28اقتصادي

قرارگاه حمایت و پشتیبانی از تولید خراسان رضوی راه اندازی می شود


استاندار خراسان رضوی با اعلام اینکه قرارگاه حمایت و پشتیبانی از تولید خراسان رضوی راه اندازی خواهد شد، گفت: این ماموریت را به معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری می دهم تا این مهم صورت گیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با اعلام اینکه قرارگاه حمایت و پشتیبانی از تولید خراسان رضوی راه اندازی خواهد شد، گفت: این ماموریت را به معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری می دهم تا این مهم صورت گیرد.

در این راستا طی این فرآیند دستگاه های اجرایی وادار به استفاده از اختیاراتشان خواهد شد و مجموعه های فعال هم شناسایی می شود.

یعقوبعلی نظری در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: مردم، بخش اصلی نظام مقدس اسلامی هستند و حضور مردم مبتنی بر اعتقاد است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضور مردم مربوط به میدان خاصی همچون دفاع مقدس صرفا نیست، افزود: این حضور با همه عرصه ها موضوعیت پیدا می کند و حوزه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را در بر می گیرد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با حضور مردم می توانیم به اهداف عالیه و بلند عرصه اقتصادی برسیم اما مزیتی که نظام اسلامی دارد و یا نقطه تمایزی که در نظام اسلامی با سایر نظام ها وجود دارد این است که در نظام مقدس اسلامی عرصه اقتصاد هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه حمایت و پشتیبانی از تولید خراسان رضوی راه اندازی می شود

قرارگاه حمایت و پشتیبانی از تولید خراسان رضوی راه اندازی می شود