مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 18:402021-10-28سياسي

اعطای آزادی به 358 زندانی خوزستان


همزمان با سفر رییس سازمان زندان ها به استان خوزستان طی مراسمی با حضور وی و جمعی از مسئولان استانی، تعداد 358 زندانی واجد شرایط از زندان آزاد شدند.

- ایسنا/خوزستان همزمان با سفر رییس سازمان زندان ها به استان خوزستان طی مراسمی با حضور وی و جمعی از مسئولان استانی، تعداد 358 زندانی واجد شرایط از زندان آزاد شدند.

محمدمهدی حاج محمدی در این مراسم که امروز (ششم آبان ماه) در محل یادمان سردار شهید علی هاشمی برگزار شد، اظهارکرد: از روح شهیدان به ویژه شهید هاشمی مدد می گیریم، زیرا شاخصه شهدا این است که همواره بدرستی دیده اند و تصمیم گرفته اند.

شهید هاشمی عزیز که در حوزه تجسس و اطلاعات سرآمد بوده اند، در راس این سبک زندگی درست قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید از شهدا الگو گرفت، در جمع مددجویان این مراسم یادآور شد: اگر از شهدا الگو بگیرید و به آنان تأسی کنید، دچار مشکل و آسیب نخواهید شد.

چه بسا اگر شما مددجویان که مدتی را هم مهمان ما بودید، با این اعتقاد و در راه درست حرکت می کردید، به مشکلات بعدی، جرم و زندان مبتلا نمی شدید.

رهایی همه با قدم گذاشتن در راه شهدا اتفاق می افتد عضو شورای عالی قضایی کشور میثاق با شهیدان را دارای ارزش والا توصیف کرد و عنوان داشت: شهدا ستاره هستند آنچنانکه هم مسیر را نشان می دهند و هم ما را به مقصد می رسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای آزادی به 358 زندانی خوزستان

اعطای آزادی به 358 زندانی خوزستان