مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 18:152021-10-28اقتصادي

بررسی مشکلات بیش از 120 واحد تولیدی در کمیته رفع موانع تولید


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا کنون در پی بازدید و برگزاری نشست کمیته تسهیل و رفع موانع تولید در 11 شهرک صنعتی استان، - مشکلات بیش از 120 واحد تولیدی بررسی و برای حل آن تصمیمات لازم اتخاذ شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی علی بهرامی زاده در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی چناران افزود: با بررسی نزدیک و حضوری مشکلات این واحدهای تولیدی و اتخاذ تصمیمات لازم در این زمینه، تا کنون مشکلات بیش از 30 واحد تولیدی رفع شده یا به چرخه تولید بازگشته اند.

وی بیان کرد: قبل از برگزاری نشست کمیته تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک های صنعتی، مشکلات واحدهای تولیدی رصد می شود و در صورتی که نیاز به بررسی بیشتر باشد، نشست مزبور با حضور نمایندگان حوزه های مختلف در محل شهرک صنعتی تشکیل و درباره رفع مشکلات واحدها در همان نشست تصمیم گیری می شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: یکی از مزیت های برگزاری نشست های کمیته تسهیل و رفع موانع تولیدی این شرکت در شهرک های صنعتی مزبور، حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی شهرستان محل استقرار واحد تولیدی مزبور بوده که علاوه بر تسریع در رسیدگی به مشکلات، برای رفع برخی معضلات شهرستان نیز در این نشست تصمیم گیری و نسبت به حل آن ها اقدام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات بیش از 120 واحد تولیدی در کمیته رفع موانع تولید

بررسی مشکلات بیش از 120 واحد تولیدی در کمیته رفع موانع تولید