مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 18:052021-10-28پزشكي

تأیید نسخ الکترونیکی بیماران، نیازمند همکاری بیشتر دانشگاه علوم پزشکی با بیمه است


مدیرکل بیمه سلامت استان قم خواستار همکاری بیشتر دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمارستان های دولتی در تأیید نسخ الکترونیکی بیماران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا فخاریان قمی که به مناسبت هفته بیمه سلامت در دفتر قم خبرگزاری فارس حضور یافته بود با گرامیداشت این هفته بیان کرد: شایسته است تا رسانه ها در برابر دردها و مشکلات مردم حساس و روزآمد باشند و با بیان صادقانه و همزمان نقاط مثبت و منفی عملکرد مسؤولان، آنان را در خدمت رسانی بیشتر یاری کنند.

وی افزود: تلاش مسئولان اشاره و اذعان کرد: پوشش داروهای بیماران کرونایی و آزمایش پی سی آر، بخشی از خدمات بیمه سلامت در این ایام بوده است.

وی اضافه کرد: آمار بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت به صورت روزآمد در سامانه ها ثبت است، ضمن آن که مردم می توانند برای ثبت نام در سامانه بیمه سلامت از طریق سامانه های این سازمان و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد اقدام کنند.

فخاریان قمی همچنین درباره آخرین آمار افراد تحت پوشش بیمه سلامت در استان قم گفت: بر اساس آمار شهریور ماه، حدود 315 هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت اعم از بیمه سلامت همگانی، ایرانیان، کارکنان، روستاییان، اتباع و سایر اقشار هستند، ضمن آن که حدود 885 بیمار خاص نیز در قم برای دریافت داروهای ایرانی و خدمات دیالیز به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید نسخ الکترونیکی بیماران، نیازمند همکاری بیشتر دانشگاه علوم پزشکی با بیمه است

تأیید نسخ الکترونیکی بیماران، نیازمند همکاری بیشتر دانشگاه علوم پزشکی با بیمه است