مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 17:302021-10-28سياسي

برنامه دولت برای حل مشکلات خوزستان تا سال 1402


استاندار خوزستان با اشاره به وجود مشکلات در حوزه آب، فاضلاب، ریزگردها، بیکاری و ضعف زیرساختی گفت: در برنامه سفر رییس جمهور، مشکلات و نقاط ضعف استان خوزستان که مشمول مرور زمان شده اند را در یک برنامه و طرح دو ساله گنجاندیم که تا سال 1402 به اتمام برسند.

- صادق خلیلیان در جلسه شورای اداری خوزستان که امشب (6 آبان ماه) با حضور رییس قوه قضاییه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان، به برکت وجود منابع عظیم مادی و معنوی و نقش بی بدیلی که در دفاع مقدس داشته است، یک استان راهبردی در کشور است و ظرفیت های بزرگی در خوزستان وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در دفاع مقدس وقتی دشمن می خواست به نظام جمهوری اسلامی آسیب بزند از استان خوزستان شروع کرد و در این استان نیز زمین گیر شد و در نهایت شکست خورد و عقب نشینی کرد.

خلیلیان گفت: مسیری که استان خوزستان بعد از دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی طی کرده است، با بازسازی مناطق جنگ زده شروع شد اما واقعیت این است که علی رغم اینکه در سال های 72 یا 73 بازسازی به اتمام رسید اما عملا وقتی به آبادان، خرمشهر مراجعه می کنیم می بینیم که همچنان آثار جنگ مشهود است علی رغم اینکه اعتباراتی برای بازسازی اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دولت برای حل مشکلات خوزستان تا سال 1402

برنامه دولت برای حل مشکلات خوزستان تا سال 1402