مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 17:252021-10-28سياسي

آب مهمترین اولویت یزد برای طرح در سفر رییس جمهور است


رییس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: آب مهمترین اولویت یزد برای طرح در سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان یزد است.

- ، محمدصالح جوکار عصر پنجشنبه در نشست مجمع نمایندگان استان با حضور امام جمعه، استاندار و جمعی از مسئولان استان یزد اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که در استان باید به آن توجه کنیم این است که خط و مسیر توسعه استان باید مشخص و شفاف باشد و همه در استان نسبت به آن اتفاق نظر داشته باشند.

وی تصریح کرد: برای اینکه به این نتیجه برسیم باید جلسات مشترکی میان نهادهای مختلف در استان برقرار شود و در ارتباط با نیازها و ظرفیت های استان بررسی لازم صورت پذیرفته و به یک صدای واحد برای توسعه یزد دست پیدا کنیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن سفر رییس جمهور به استان یزد عنوان کرد: صبح امروز در نشست مجمع نمایندگان استان یزد آب مهمترین اولویت استان یزد برای طرح در سفر رییس جمهور به استان یزد مطرح شد.

جوکار گفت: در این حوزه هم تاکید ویژه صورت گرفت که تمرکز بر انتقال خط دوم انتقال آب به استان یزد از سرچشمه خرسان گذاشته شود و همه نسبت به این موضوع تاکید داشته باشند.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: استان یزد به صورت ویژه با بحران منابع آبی روبرو است و ذخایر آب زیرزمینی این استان سالانه 45 سانتیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مهمترین اولویت یزد برای طرح در سفر رییس جمهور است

آب مهمترین اولویت یزد برای طرح در سفر رییس جمهور است