مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 17:152021-10-28اقتصادي

لزوم تدوین یک برنامه یک ساله عملیاتی در حوزه آب خراسان رضوی


استاندار خراسان رضوی بر فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب و استفاده از سیستم های نوین آبیاری تاکید کرد و گفت: یک برنامه یکساله عملیاتی در حوزه تأمین و مصرف آب باید تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه ای که به منظور بررسی آخرین وضعیت آب استان در دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه های متولی آب در هر دو بخش تأمین و مصرف باید برنامه داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مهم ترین اقدامات در حوزه مصرف باید انجام بشود، ادامه داد: فرهنگ سازی صرفه جویی و استفاده از شیوه های نوین آبیاری باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی ضمن اشاره به شرایط آبی استان، گفت: باید به این سمت برویم که در برنامه های ارائه شده به منظور مدیریت آب مشهد، دستگاه ها بیش از پیش فعال شوند.

نظری ضمن بیان اینکه یک برنامه یکساله عملیاتی در حوزه تأمین و مصرف آب باید تدوین شود، افزود: در همین خصوص باید در قالب یک کارگروه، برنامه ها جنبه عملیاتی به خود بگیرد و برای برنامه ها و اقدامات زمان بندی اتخاذ شود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: لازم است در یک سال آینده اقدامات اورژانسی برای مدیریت مصرف و تأمین آب انجام بشود و از همین حالا برای شرایط بحرانی تر تدارک لازم دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین یک برنامه یک ساله عملیاتی در حوزه آب خراسان رضوی

لزوم تدوین یک برنامه یک ساله عملیاتی در حوزه آب خراسان رضوی