مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 17:152021-10-28سياسي

مسئولان در پیگیری رفع نقایص قطارها جدیت به خرج دهند


امام جمعه یزد با اشاره به اتفاقات روز گذشته در قطار یزد به تهران و معطلی مسافران و نقص پیاپی دو قطار گفت: مسئولان امر در پیگیری رفع نقایص قطارها جدیت به خرج دهند.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری، عصر پنجشنبه در نشست مجمع نمایندگان استان که با حضور استاندار و جمعی از مدیران استان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مباحث مهمی که در سفرهای روسای جمهور باید به آن توجه شود، اثرگذاری پروژه هاست و به جای اینکه پیگیر چند صد پروژه کم اثر باشید، باید به دنبال چند پروژه اثرگذار و حیاتی بر استان باشید.

وی افزود: در سفرهای قبل رؤسای جمهور، طرح های بسیاری به تصویب رسید اما اعتبارات در نظر گرفته شده برای آنها کافی نبود به همین دلیل بسیاری از آنها نیمه کاره رها شده اند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: مسئله راه برای کشور ما از اهمیت بسیار بالایی برخودرار است و باید به راه های ارتباطی از جمله بزرگراه، جاده های بین شهری و روستایی، راه آهن و … توجه جدی شود.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه قطار یزد به تهران و آتش سوزی واگن قطار اول و نقص فنی قطار دوم و سرگردانی مسافران بیان کرد: مردم ساعت ها معطل بودند و با تاخیر بسیار زیاد به مقصد رسیدند که این موضوع گلایه شدید آنها را به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در پیگیری رفع نقایص قطارها جدیت به خرج دهند

مسئولان در پیگیری رفع نقایص قطارها جدیت به خرج دهند