مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 17:152021-10-28اقتصادي

راه اندازی 226 واحد صنعتی جدید در آذربایجان شرقی


معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت اذربایجان شرقی با تأکید بر تداوم پیشبرد اهداف محوری وزارت صمت، از راه اندازی 226 واحد صنعتی جدید در استان طی 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد .

- آرش نگهبان با بیان این که راه اندازی طرح های یاد شده با سرمایه ای بالغ بر 2 هزار و 448 میلیارد تومان زمینه اشتغال بیش از 3 هزار و 600 نفر را فراهم کرده است، گفت: از 226 واحد صنعتی عنوان شده تا پایان شهریور ماه امسال 108 واحد صنعتی جدید ایجادی و 118 طرح توسعه ای بوده است.

وی با اشاره به این که واحدهای ایجادی جدید با سرمایه گذاری 939 میلیارد تومانی و با اشتغال حدود 2 هزار نفری در استان راه اندازی شده است، ادامه داد: با توجه به این حجم از طرح های صنعتی ایجاد شده در 6 ماهه اول سال 1400، رشد حدودی 13 درصدی از نظر تعداد و رشد حدودی 7 درصدی از نظر سرمایه گذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان تصریح کرد: ساخت ماشین آلات وتجهیزات ، محصولات از لاستیک و پلاستیک، ساخت مواد و محصولات شیمیایی و محصولات غذایی و آشامیدنی ها بیشترین گروههای صنعتی ایجاد شده را تشکیل می دهند.

وی خاطر نشان کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری، بیشترین واحدهای صنعتی راه اندازی شده ایجادی در شهرستان های تبریز، آذرشهر و شبستر می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 226 واحد صنعتی جدید در آذربایجان شرقی

راه اندازی 226 واحد صنعتی جدید در آذربایجان شرقی