مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 17:052021-10-28سياسي

تکریم گنجینه های علمی در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود


با حضور نماینده شهرستانهای بویراحمد،دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی ،مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد از بازنشستگان هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، با حضور نماینده شهرستانهای بویراحمد،دنا ومارگون در خوبی برای توسعه و تعالی جامعه بهره جوییم.

  عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود : معلمی از شغلهای حساس جامعه و بازنشستگان برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرزبوم از هیچ کوششی دریغ نکرده اید.

روشنفکر افزود: بازنشستگان در کمال صداقت و درستکاری عمر شریف خود را وقف آموزش و کمک به رشد بالندگی فرزندان این مرزبوم نموده اید وامروز مایه افتخار و مباهات در جامعه هستند.

نماینده شهرستانهای بویراحمد،دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس آموزه های دینی ، تکریم گنجینه های علمی کاری ارزشمند است که در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

کورش دلشاد مدیر آموزش و پرورش  شهرستان بویراحمد نیز ، بازنشستگی را آغاز فصلی نوین در زندگی انسان عنوان کرد و گفت؛ موی سپید پیشکسوتان در کنار تجربه سبز آنان، نشانه رویش جوانه های بالندگی و فرهیختگی است.

مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی نیز در این جلسه ، بازنشستگان فرهنگی را مشعل داران علم و دانش بر بلندای فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم گنجینه های علمی در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود

تکریم گنجینه های علمی در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود