مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 17:052021-10-28سياسي

شیوه های کشاورزی باید تغییرکند/بناب در لیست شهرهای دارای تنش آبی


نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که شیوه های کشاورزی را تغییر ندهیم، تنش آبی ما را تهدید خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام با بیان اینکه برای تهیه آب مورد نیاز شهرستان شب و روز ندارند و لحظه ای نیز از تلاش خود فروگذار نیستند؛ تصریح کرد: مطالبه آب شرب بناب مستمراً در مجلس مطالبه می شود و حتی پای رییس مجلس نیز برای حل مشکل آب شهرستان بناب باز شده است.

باقری بنابی همچنین با اشاره به اینکه آینده شهرستان را با شرایط موجود خوب تصور نمی کنم؛ افزود: دیگر امکان کشت پیاز در بناب و حتی شهرستان میاندوآب نیز وجود ندارد.

وی اذعان کرد: در بناب 200 کیلومتر شبکه فرسوده داریم که با این اعتبارات قطره چکانی امکان اصلاح آن میسّر نیست و امسال در تلاشیم حداقل 20 کیلومتر از این شبکه را اصلاح کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان شهرستان گفت: با تلاش مسئولین شهر و دهیاران و شوراهای روستایی و همراهی مردم خوشبختانه مشکل حادی در خصوص کمبود آب در شهرستان بناب وجود نداشت.

بخشدار مرکزی بناب نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بزرگ مردم و اهالی روستاها در تأمین مصالح و اجرای پروژه های عمرانی گفت: حضور مؤثر مردم در قالب کمک های خودیاری و مشارکت در زیرسازی و آسفالت ریزی ستود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه های کشاورزی باید تغییرکند/بناب در لیست شهرهای دارای تنش آبی

شیوه های کشاورزی باید تغییرکند/بناب در لیست شهرهای دارای تنش آبی