مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 17:002021-10-28سياسي

ابراز تاسف روانچی ازعدم تبعیت آمریکا ازاحکام دیوان بین المللی دادگستری


سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد اضافه کرد که دیوان همچنین در 3 فوریه 2021 همه ایرادات مقدماتی ایالات متحده نسبت به صلاحیت این دیوان را رد و اعلام کرد که صلاحیت رسیدگی به این قضیه را داراست.

- سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد اضافه کرد که دیوان همچنین در 3 فوریه 2021 همه ایرادات مقدماتی ایالات متحده نسبت به صلاحیت این دیوان را رد و اعلام کرد که صلاحیت رسیدگی به این قضیه را داراست.

مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل با تأکید بر نقش اساسی دیوان بین المللی دادگستری در حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات، عدم تبعیت آمریکا از احکام و قرارهای دیوان را تأسف برانگیز خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در نیویورک روز پنج شنبه به وقت محلی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سخنانی در زمینه دیوان بین المللی دادگستری گفت: جمهوری اسلامی ایران نقش دیوان بین المللی دادگستری در جلوگیری از خشونت ها و کاهش بحران ها از طریق حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات را مهم می شناسد و معتقد است که دیوان با حفاظت از نظم بین المللی و مقابله با اقدامات یکجانبه حکومت قانون را تقویت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تاسف روانچی ازعدم تبعیت آمریکا ازاحکام دیوان بین المللی دادگستری

ابراز تاسف روانچی ازعدم تبعیت آمریکا ازاحکام دیوان بین المللی دادگستری