مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 16:152021-10-28اقتصادي

گاز یکی از ارکان توسعه پایدار هرمزگان است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: گاز یکی از ارکان توسعه پایدار هرمزگان است.

- ، رضا مدرس در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم، اظهار کرد: این پالایشگاه شرایط خاصی داشت و نیازمند مراقبت ویژه بود که با همت یکایک عوامل و دست اندکاران اجرایی در استان هرمزگان، هم اکنون این شرکت از شرایط متعادلی برخوردار است ولی همچنان نیازمند مراقبت است.

وی با بیان اینکه، گاز یکی از ارکان توسعه پایدار هرمزگان است، افزود: نگاه ما به صنعت گاز در هرمزگان تنها به معنی ایجاد سوخت پایدار وتوسعه شبکه مصرف خانگی محدود نمی شود؛ بلکه بنا به مطالعات و برنامه ریزی صورت گرفته، تا سال 2050، پایه همه تصمیم های حوزه انرژی وابسته به گاز خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، گفت: پروژه پالایشگاه گاز سرخون و قشم سوای اینکه به عنوان یکی از پروژه های مهم پالایشگاهی وزارت نفت محسوب می شود، ب زیربنای اهداف توسعه ای در هرمزگان نیز به شمار می رود.

مدرس اضافه کرد: توسعه این پالایشگاه با توجه به طرح های توسعه به ویژه در محدوده ساحلی شرق بندرعباس تا میناب یک ضرورت است و باید فرایند فرآوری و محصول نهایی این شرکت به گونه ای باشد که بتواند حداکثر بهره را برای استان و کشور داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز یکی از ارکان توسعه پایدار هرمزگان است

گاز یکی از ارکان توسعه پایدار هرمزگان است