مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 16:152021-10-28سياسي

برپایی همایش خیابانی علیه هنجار شکنان حجاب در مرودشت


ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مرودشت با فراخوان قبلی، شماری از بانوان غیرتمند مومنه و محجبه مرودشتی را به خیابان دعوت کرد و با حضور 300 نفری آنان همایش ضد بدحجابی خیابانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، همایش خیابانی علیه هنجار شکنان حجاب در مرودشت شرکت کنندگان با حمل نوشته هایی با مضمون حجاب و عفاف و اهمیت چادر، خواستار حمایت انقلابی و دینی مسئولان و برخورد با هنجارشکنان شدند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مرودشت  در حاشیه این مراسم، گفت: خواهران چادری  با حضور حد اکثری شان هیبت و شکوه  و عظمت قافله حجب حیا  را به معرض دید همگان گذاشتند و عطر حیا و عفاف را در اتمسفر شهرمان پراکنده کردند.

بهمن محمودی افزود: درود و صد درود به غیرت خواهرانی که امروز همه با پرچم مشکی چادرشان که ارثیه حضرت زهرا است رنگ خیابان های شهرمان را از زشتی و پلشتی ها به دور کردند و ثابت کردند که همین رنگ مشکی چادرشان امتداد رنگ سرخ خون شهدا است.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مرودشت از همه کسانی که در این برنامه جامع و کامل شرکت کردند تشکر و خاطرنشان کرد : حدود 300 خواهر  که همگی پیرو راستین زینب کبری بودند در این همایش خیابانی شرکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی همایش خیابانی علیه هنجار شکنان حجاب در مرودشت

برپایی همایش خیابانی علیه هنجار شکنان حجاب در مرودشت