مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 16:152021-10-28سياسي

خدمات شهری برابر شاخص ها و بدون تبعیض به مردم ارائه شود


نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت:خدمات شهری برابر شاخص ها و اولویت ها و بدون تبعیض به مردم ارائه شود.

- ، حسین رییسی عصر پنجشنبه در حاشیه دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار میناب اظهار کرد: توجه به نظر مردم با هر گرایش سیاسی که باشد، یکی از اولویت ها شهرداری و شورای شهر باشد و برای جلب رضایت مردم گام برداشته شود.

رییسی با تاکید بر اینکه، به منظور جهش در کار، پل ارتباطی خود با مردم که همان رابطان محلات هستند را با ظرافت تمام انتخاب کنید، تصریح کرد: برای شنیدن دغدغه مردم به صورت مستقیم وقت بگذارید، تا اینکه مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران و مسئولان احساس امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه، برای یک مدیر در کار مدیریتی تشخیص اهم و مهم یک مسئله جدی است، ابراز داشت: ساده زیستی را سرلوحه کار خود قرار دهید، به طوری که همواره در دسترس مردم باشید.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم را گروه بندی نکنید، خاطرنشان کرد: مردم را به دوگروه همراه و مخالف خود تقسیم نکنید، و ارائه خدمات شهری برابر شاخص ها و اولویت ها بدون تبعیض انجام بپذیرد.

حل موضوع فاضلاب میناب یکی از اولویت ها است / 70 درصد معابر میناب خاکی است رییسی گفت: مسئله فاضلاب شهر میناب یکی از اولویت ها است، که برای به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات شهری برابر شاخص ها و بدون تبعیض به مردم ارائه شود

خدمات شهری برابر شاخص ها و بدون تبعیض به مردم ارائه شود