مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 16:152021-10-28سياسي

گسترش فرهنگ و زبان کردی در لوا و خدمت به نظام اسلامی باشد


نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد:باید به فرهنگ بومی در قالب ایران اسلامی اهمیت داده شده و گسترش فرهنگ و زبان کردی در لوا و خدمت ایران اسلامی باشد.

- نماینده ولی فقیه در استان کردستان عصر امروز (پنج شنبه 6 آبان) در مراسم افتتاح خدمات و بازگشایی کتابخانه مرکزی امام خامنه ای سنندج اظهار داشت: اینجا متعلق به همه مردم و نظام اسلامی است و بنده فقط توفیق خدمتگزاری به مردم کردستان را پیدا کرده ام.

وی گفت: برخی گله می کنند که چرا این کتابخانه هرروز افتتاح می شود،در حالی که قبلاً فقط ساختمان افتتاح شده و تا به امروز کتابخانه امام خامنه ای افتتاح نشده بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پور ذهبی اظهار کرد:دفتر مقام معظم رهبری برای راه اندازی و تخصیص زمین کتابخانه با جدیت تمام همکاری کرده و بخش حقوقی دفتر کتبا موافقت خود را با اهدای زمین اعلام کردند.

ایشان به حدیث نعم المحدث الکتاب از امام علی (ع) اشاره کرده ؛ کتاب را بهترین سخن گو دانستند و گفتند امیدوارم ترویج کنندگان کتاب همواره موفق باشند.

پورذهبی ادامه داد: خواهش من از تمام مسئولان این است که اسمی از بنده و کارهای اینجانب در مورد احداث کتابخانه برده نشود،زیرا کار اصلی را دفتر مقام معظم رهبری و نهاد کتابخانه های کشور انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فرهنگ و زبان کردی در لوا و خدمت به نظام اسلامی باشد

گسترش فرهنگ و زبان کردی در لوا و خدمت به نظام اسلامی باشد