مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 16:102021-10-28اقتصادي

طرح 3 ساله برای سودآوری هفت تپه تدوین شد


طرح سه ساله برای شرکت هفت تپه تدوین شده که ظرف این مدت سودآوری داشته باشد.

- ، صادق خلیلیان عصر امروز پنجشنبه در بررسی آخرین وضعیت پرونده شرکت هفت تپه پس از واگذاری به دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به واگذاری شرکت به بخش خصوصی در دولت گذشته اظهار کرد: در مقوله واگذاری اشکالاتی وجود داشت که در نهایت قوه قضاییه این شرکت را از این بخش خلع ید کرد.

وی افزود: به تدریج کشت و صنعت که اواخر به دلیل خلع ید دچار مشکلاتی می شد همچنان پس از خلع ید مشکلاتی داشت مثلاً از تیرماه امسال به بعد پرداخت حقوق به مشکل برخورد.

استاندار خوزستان ادامه داد: جلسه ای از سوی معاون اول رییس جمهور در تاریخ 18 مهر امسال تشکیل شد که در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین منتظری از سوی قوه قضاییه و از سوی دولت علاوه بر معاون اول رییس جمهور نیز معاون حقوقی و وزرای جهاد، صمت نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اقتصاد و دارایی دادگستری حضور داشتند؛ همچنین سازمان خصوصی سازی، وزارت اطلاعات، سهامداران نیشکر و بانک ملی و صادرات و معاون وزیر کشور در این جلسه بودند.

وی با بیان اینکه در آن جلسه ابتدا بحث بر این بود که شرکت به شستا تحویل شود که بنا به دلایلی رد شد، اظهار کرد: در نهایت پیشنهاد شده که هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی داده شود تا هم افزایی پیدا می کند و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح 3 ساله برای سودآوری هفت تپه تدوین شد

طرح 3 ساله برای سودآوری هفت تپه تدوین شد