مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 16:052021-10-28سياسي

دستگاه قضا و دولت حتماً مدیران فعلی شرکت هفت تپه را کمک می کنند


دستگاه قضایی و دولت حتماً مدیران شرکت هفت تپه را در اداره بهتر این مجموعه کمک می کنند و اجازه نمی دهند در این مسیر تنها بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر یک دهه گذشته به ویژه در سال های اخیر بر آن تأکید فراوان داشتند، افزود: اگر در عرصه تولید بتوانیم سرآمد شویم حتماً می توانیم دشمن را ناامید کرده و همان طور که در جنگ نظامی و بعد از آن جنگ سیاسی پیروز شدیم در این عرصه نیز دشمن را شکست دهیم.

رییس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی مشکلات ناشی از واگذاری های مسئله دار بنگاه های دولتی به بخش خصوصی اظهار کرد: بدون تردید در گذشته اشکالاتی در واگذاری ها وجود داشته است.

رییس قوه قضاییه با ابراز خرسندی از گزارش وضعیت کنونی مدیریتی شرکت هفت تپه در جلسه از سوی مسئولان استان خوزستان گفت: اکنون آن طور که اعلام شده درباره اداره این شرکت توافق خوبی حاصل شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای از هیئت مدیره و کارگران هفت تپه خواست که برای مدیریت بهتر این شرکت همه تلاش خود را به کار گیرند و تأکید کرد: اگر هفت تپه بهتر از گذشته و به نحو احسن اداره شود، تولید بالا رود، کشاورزی رونق یابد و شرکت با توسعه به سوددهی بیشتر برسد و مشکلات حقوقی برای کارگران به وجود نیاید و حاشیه ایجاد نشود به عنوان یک نمونه موفق مایه افتخار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا و دولت حتماً مدیران فعلی شرکت هفت تپه را کمک می کنند

دستگاه قضا و دولت حتماً مدیران فعلی شرکت هفت تپه را کمک می کنند