مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 15:452021-10-28اقتصادي

2 میلیون دوز واکسن کرونا در استان اصفهان دپو شده است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: در برهه ای که امکان واردات واکسن کرونا نبود با تلاش دانشمندان ایرانی در تولید واکسن و واردات آن اکنون بالای 2 میلیون دوز واکسن در استان اصفهان دپو شده است و امکان تزریق روزانه حدود 150 هزار دوز واکسن در استان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، شاهین شیرانی عصر امروز در حاشیه بازدید از  بیمارستان امام حسین گلپایگان و آیت الله گلپایگانی گوگد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با گذشت سال های متوالی از بهره برداری بیمارستان آیت الله گلپایگانی، اما از حیث کمبود تجهیزات و امکانات و پزشک متخصص مشکلاتی دارد که امیدواریم با کمک خیرین و اعتبار 50 میلیارد تومان تخصیص یافته از سوی دولت دوازدهم استانداردسازی و رفع مشکلات و نواقص شود.

  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با اشاره به کمبود پزشک در استان اصفهان و گلپایگان، گفت: هر سال توزیع پزشک متخصص به استان های کشور از سوی وزارت بهداشت و درمان طبق  آمار فارغ التحصیلان رشته های پزشکی و براساس سهمیه بندی انجام می شود.

وی افزود: امسال تاکنون پزشک متخصص به استان ها توزیع نشده است و در صورت توزیع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس شاخصه های مختلف به شهرستان ها پزشک متخصص توزیع می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیون دوز واکسن کرونا در استان اصفهان دپو شده است

2 میلیون دوز واکسن کرونا در استان اصفهان دپو شده است