مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 15:452021-10-28اقتصادي

تسهیلات ساخت مسکن روستایی 200 میلیون تومانی می شود


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: قرار است در نشست جدید شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهوری مصوباتی نهایی و ابلاغ شود که بر همین اساس تسهیلات ساخت مسکن روستایی به 200 میلیون تومان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- علی نیکزاد عصر امروز در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه ای زاهدان نحوه پرداخت این تسهیلات را به صورت سفته زنجیره ای با سود پنج درصد و بازپرداخت 20 ساله بیان کرد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور همچنین از کلنگ زنی ساخت یکهزار و 500 واحد مسکونی در این محلات ظرف چند روز آینده با حضور مسوولان کشوری خبرداد.

نیکزاد گفت: سال 1410 در کشور جشن پایان واحدهای مسکونی غیرمقاوم را برگزار خواهیم کرد بطوری که در آن سال حتی یک واحد مسکونی روستایی غیرمقاوم نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اهداف سفرش به سیستان و بلوچستان گفت: در این سفر موضوع مسکن روستایی مورد بررسی قرار می گیرد و چنانچه موانعی وجود داشته باشد آنها را رفع کرده و اگر موانعی نباشد کار شتاب گیرد که در این خصوص برنامه ریزی و هماهنگی لازم به عمل خواهد آمد و هم در قالب اعتبارات مالی و هم تامین قیر رایگان پیگیری می شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صبح امروز به منظور بررسی عملکرد و مشکلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان وارد زاهدان شد نیکزاد در این سفر 2 روزه ضمن بازدید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ساخت مسکن روستایی 200 میلیون تومانی می شود

تسهیلات ساخت مسکن روستایی 200 میلیون تومانی می شود