مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 15:402021-10-28سياسي

یافته های رویداد پیشگام می تواند به پیشگیری از وقوع جرم کمک کند


سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: نتایج و یافته های رویداد پیشگام می تواند ما را در پیشبرد برنامه های پیشگیری از وقوع جرم یاری کند.

- با تأکید بر اهمیت جلوگیری از وقوع جرم در جامعه و اثرگذاری طرح های چالش محوری چون رویداد پیشگام اظهار کرد: یکی از مسئولیت های دستگاه قضا پیشگیری از وقوع جرم است و اساساً پیشگیری از وقوع جرم به تنهایی از توان دستگاه قضا خارج است چراکه عمده بسترها و دلایل وقوع جرم در بتن جامعه رخ می دهد که قوه قضاییه در شکل گیری و تصمیم سازی برای آن ها نقشی ندارد و صرفاً پذیرای جرایم است.

سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین بیان کرد: برای آنکه بتوانیم چالش ها را بشناسیم و برای پیشگیری از وقوع آن ها برنامه ریزی داشته باشیم، لازم است ارتباطات دامنه داری با جوانان، تشکل ها، نخبگان و دغدغه مندان این عرصه برقرار کرده و آن ها را با خود همراه کنیم، دستگاه قضایی با دانش قضایی خود و با داده هایی که در اختیار دارد به تنهایی نمی تواند در حوزه پیشگیری از وقوع جرم توفیقاتی داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر ما به دنبال پویایی در پیشگیری از وقوع جرم هستیم و می خواهیم رضایت مندی عمومی را نیز داشته باشیم حتماً باید از ظرفیت نخبگان و اساتید دانشگاه و علاقه مندی جوانان در رشته ها و علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یافته های رویداد پیشگام می تواند به پیشگیری از وقوع جرم کمک کند

یافته های رویداد پیشگام می تواند به پیشگیری از وقوع جرم کمک کند