مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 15:352021-10-28سياسي

نقد و مطالبه توسط رسانه ها با اخلاقی ترین شکل ممکن انجام شود


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: این مهم مورد توجه همه رسانه ها قرار بگیرد که باید به اخلاقی ترین شکل ممکن، نقد و مطالبه کرد.

- نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در دوره ارتقاء سواد رسانه ای و تعالی فرهنگی ویژه مدیران روابط عمومی و مسئولان فرهنگی دفاتر ائمه جمعه استان فارس، گفت: موضوعاتی که در زمینه ارتقا خراب کنیم در حالی اگر این رویه را درست انجام دادیم یک قدم جلوتر هستیم.

وی گفت: اگر ما مستقل و مردمی باشیم، آنگاه به شکل مطلوب نیز می توانیم مطالبه عدالت کنیم اما اگر ما اهل عدالت نباشیم نمی توانیم برای اصلاح جامعه تلاش کنیم و به نتیجه برسیم.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه باید در جامعه مطالبه گری صحیح و منطقی داشته باشیم و اگر در جامعه ما مطالبه گری نباشد امید در جامعه نابود می شود، عنوان کرد: اما مطالبات ما باید مودبانه باشد و ادب و آبروی افراد را برای مطالبه گری زیر پا نگذاریم.

وی عنوان کرد: در تولیدات رسانه ای هم همین مسئله باید رعایت شود و حفظ ادب و رعایت اخلاق در همه این عرصه ها باید اولویت داشته باشد.

به گفته آیت الله دژکام، وقتی ما مطالبه گری و انتقادی نسبت به یک مسئول داریم باید این نکته را هم در نظر بگیریم که هر کاری که یک مسئول انجام می دهد یک سری مقدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد و مطالبه توسط رسانه ها با اخلاقی ترین شکل ممکن انجام شود

نقد و مطالبه توسط رسانه ها با اخلاقی ترین شکل ممکن انجام شود