مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 15:302021-10-28سياسي

از ظرفیت طلبه های جوان برای امر قضاوت در خوزستان استفاده می شود


از ظرفیت طلبه های جوان بعد از طی آموزش هایی، برای امر قضاوت در خوزستان استفاده می شود.

- ، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای ظهر امروز پنجشنبه در دیدار با اقشار مختلف خوزستان با تأکید بر اینکه استان خوزستان را باید به صورت ویژه دید، اظهار کرد: خوزستان تاریخی درخشان و استثنایی دارد و همیشه مدافع دین، حق و حقیقت بوده است و باید مسائل این استان را به طور ویژه و فوق العاده دید.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: شایسته نیست در برخی از مسائل اولیه مثل محیط زیست، بیکاری، تبعیض ها و غیره در خوزستان لنگ باشیم و برای اینکه خوزستان ویژه دیده شود باید مسئولان استان پیش قدم باشند و به این مسئله کمک کنند.

وی با بیان اینکه همان طور که در بسیاری از امور خوزستان جلودار بوده برای دیده شدن خوزستان نیز مسئولان استان باید جلودار باشند، تصریح کرد: امروز مردم کشور توقع بیشتری از ما دارند زیرا هر سه قوه می گویند تابع ولی امر هستند و می خواهند خدمت کنند و امیدواریم بتوانیم دست به دست هم بتوانیم تا مشکلات را مرتفع کنیم.

رییس قوه قضاییه به مشکلات بنیاد جانبازان و شهدا اشاره کرد و گفت: پیشنهاد کرده ایم تا برای بنیاد شهید، جانبازان و ایثارگران یک مجموعه ویژه ای ترتیب داده شود تا بخشی از آنچه مربوط به قوه قضاییه می شود در دادگاهی خاص بررسی و موضوع توسط یک قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت طلبه های جوان برای امر قضاوت در خوزستان استفاده می شود

از ظرفیت طلبه های جوان برای امر قضاوت در خوزستان استفاده می شود