مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 15:202021-10-28اجتماعي

محدودیت های ترددی کرونایی در کرمانشاه همچنان ادامه دارد


رییس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم در استان کرمانشاه، محدودیت های ترددی کرونایی در کرمانشاه همچنان ادامه دارد.

- کیومرث غلامی در گفتگو با باید تصمیم گیری کند که تا این لحظه مصوبه ای در خصوص لغو محدودیت های ترددی برای افراد واکسن زده به تصویب این ستاد نرسیده است.

رییس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: بر این اساس ورود خودروهای پلاک غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی و خروج خودروهای با پلاک بومی از شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

وی با اشاره به ادامه داشتن محدودیت های تردد شبانه در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، گفت: با توجه به شرایط و رنگ بندی شهرستان های استان کرمانشاه محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد همچنان در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد.

غلامی با درخواست از فرمانداری ها برای ثبت سریع تر مجوزهای ترددی، خاطرنشان کرد: بعضاً مشاهده می شود فرمانداری ها مجوز تردد صادر کرده اند اما آن را به پلیس راه ها تحویل نداده و یا با تأخیر آن را تحویل می دهند که در صورت تردد برای خودروها تخلف ثبت می شود و همین مساله شکایت های زیادی را در این مدت داشته است.

وی با درخواست از رانندگانی که نسبت به تخلفات ثبت شده اعتراض دارند، گفت: نیازی نیست رانندگان به مرکز استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترددی کرونایی در کرمانشاه همچنان ادامه دارد

محدودیت های ترددی کرونایی در کرمانشاه همچنان ادامه دارد