مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 15:052021-10-28پزشكي

آمارفوتی های کرونا درآذربایجان غربی همچنان دورقمی است/فوت13بیمار


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در 24 ساعت گذشته 13 بیمار مبتلا به کرونا در 10 شهرستان استان جان خود را از دست داده اند.

- جواد آقازاده در گفتگو با در استان افزود: متأسفانه با وجود واکسیناسیون هنوز آمار فوتی های استان دو رقمی است و شبانه روز گذشته 13 بیمار دیگر جان خود را از دست داده اند.

وی ادامه داد: در این مدت، چهار نفر در مهاباد، سه نفر در هریک از شهرستان های ارومیه و بوکان، 2 نفر در هرکدام از شهرستان های خوی و سلماس، یک نفر در شهرستان های پلدشت، چایپاره، شاهین دژ، میاندوآب و نقده جان خود را از دست داده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با افزوده شدن این تعداد، کل فوتی های ناشی از کرونا در آذربایجان غربی از ابتدای شیوع بیماری کووید 19 به 6 هزار و821 نفر رسیده است.

آقازاده با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته با ابتلای 830 نفر در استان به کرونا، حدود 275 نفر بستری شدند، ادامه داد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به هزار و 135 نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 264 نفر در بخش مراقبت های ویژه بوده و 47 نفر فقط با استفاده از ونتیلاتور قادر به تنفس هستند، افزود: تاکنون 301 هزار و 821 نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارفوتی های کرونا درآذربایجان غربی همچنان دورقمی است/فوت13بیمار

آمارفوتی های کرونا درآذربایجان غربی همچنان دورقمی است/فوت13بیمار