مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 14:402021-10-28ورزشي

لیگ برتر ایران با حذف یک باشگاه، 15تیمی می شود؟!


لیگ به اصطلاح حرفه ای فوتبال ایران که به بیست و یکمین سال خود رسیده، در آستانه یک اتفاق عجیب و به شدت آماتوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، یکی از اتفاقاتی جنجالی که می توانست برای نخستین بار در تاریخچه لیگ برتر فوتبال ایران رقم بخورد، حذف یک تیم از جدول رقابت ها و 15 تیمی شدن مسابقات لیگ بیست و یکم بود؛ موضوعی که به واسطه عدم حضور تیم شهر خودرو در رفسنجان و دیدار مقابل مس مطرح شد و به واسطه بحران تیم مشهدی پیش بینی می شد آن ها در هفته سوم لیگ هم حضور پیدا نکنند.

با این حال اما از روز گذشته اعتصاب یک هفته ای بازیکنان شهر خودرو شکسته شد و آن ها زیرنظر کادرفنی جدید و با هدایت اکبر میثاقیان تمرینات خود را آغاز کردند و عملاً سه جلسه تمرینی فرصت دارند تا برای مصاف نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر که شنبه در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‎ شود، آماده شوند.

مسئله کناره گیری نماینده فوتبال خراسان رضوی از لیگ برتر و حذف از جدول فعلا با توجه به آغاز تمرینات دور از ذهن به نظر می رسد و عنابی پوشان در جدول لیگ برتر باقی خواهند ماند.

البته که مشخص نیست در هفته های آتی لیگ برتر چه اتفاقی برای شهر خودرو خواهد افتاد، چرا که عدم حضور تنها در یک مسابقه می تواند به حذف نام تیم مشهدی از جدول لیگ و هم چنین سقوط به دسته دوم لیگ برتر منجر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر ایران با حذف یک باشگاه، 15تیمی می شود؟!

لیگ برتر ایران با حذف یک باشگاه، 15تیمی می شود؟!