مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 14:202021-10-28سياسي

هشدار جدی نماینده مجلس به مسئولان


نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا و مرغان در مجلس شورای اسلامی به مدیران کم کار هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج مهدی روشنفکر نماینده شهرستان های بویراحمد دنا و مارگون در احسنت به مردم ارائه داده شود.

مهدی روشنفکر به مدیران تذکر داد که در دولت انقلابی دکتر رییسی کم کاری و کاهلی در خدمت به مردم قابل پذیرش نیست و نیازهای مطرح شده توسط مردم روستا قابل حل است.

نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون بیان کرد: موضوع آسفالت پنج هزار متر مربع معابر روستای روستا توسط بنیاد مسکن پس از اتمام کار در روستای جوبریز انجام شود.

روشنفکر به مدیران برای جذب اعتبارات و انجام فعالیت در استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و گفت: مدیری که توان جذب اعتبارات را ندارد و اعتبارات دستگاه مربوطه برگشت می خورد تحت هیچ شرایطی قابل تحمل نیست و جایی در مدیریت این استان ندارد.

وی به مدیران نسبت به تعریف پروژه های جدید و مورد نیاز در شهرستان تذکر داد و افزود: با توجه به اهتمام دولت برای ارائه زودتر بودجه نسبت به سنوات گذشته این پروژه ها تعریف و اطلاعات مربوط تکمیل شود تا ردیف لازم اعتباری تأمین شود.

روشنفکر تصریح کرد: سال گذشته چهل میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان مارگون در نظر گرفته شد و جهت گازرسانی به منطقه زیلایی 140 میلیارد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی نماینده مجلس به مسئولان

هشدار جدی نماینده مجلس به مسئولان