مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 13:202021-10-28سياسي

عبدالملکی: تعیین سقف مهریه خلاف شرع است / لزوم حذف رای وحدت رویه 774


نرگس حسینی؛ این روز ها که تغییرات قوانین مهریه نگرانی هایی را درپی داشته است، خبرگزاری دانشجو با برگزاری دو جلسه گفتگو با کارشناسان امر با عنوان پرونده باز مهریه و مهریه جنجال ناتمام؛ - کارشناس حقوقی مرکز پژوهش های مجلس گفت: چهار مسئله مهریه شامل فرار از دین، تعدیل، فرآیند طولانی دریافت مهریه و مهریه های سنگین است.

همه معتقد هستند که مهریه های بالا یک معضل اجتماعی است و در سطوح کارشناسی ایده های مختلفی مطرح شده اند از جمله تعیین سقف، دریافت مالیات از مهریه و دریافت حق الثبت متناسب با میزان مهریه، اما راهکار مورد اجماعی هنوز وجود ندارد.

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو- نرگس حسینی؛ این روز ها که تغییرات قوانین مهریه نگرانی هایی را درپی داشته است، خبرگزاری دانشجو با برگزاری دو جلسه گفتگو با کارشناسان امر با عنوان در پی تحقق راهکاری برای بهبود قوانین مهریه و رویه های قضایی است به نحوی که تحکیم پیوند خانواده ها و حل مشکلات فعلی قوانین مهریه را به همراه داشته باشد.

درخصوص راهکار های موثر و عملیاتی در مورد مسئله مهریه دکترمهدی عبدالملکی کارشناس حقوقی مرکز پژوهش های مجلس در گفتگو با خبرگزاری دانشجو ابعاد مختلف مسئله مهریه و برخی راهکار های پیشنهادی مطرح شده در این زمینه را شرح داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالملکی: تعیین سقف مهریه خلاف شرع است / لزوم حذف رای وحدت رویه 774

عبدالملکی: تعیین سقف مهریه خلاف شرع است / لزوم حذف رای وحدت رویه 774