مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 13:052021-10-28سياسي

پیشگیری از زمین خواری یک موضوع عمومی است


بحث پیشگیری از زمین خواری یک موضوع عمومی است که همه دستگاه ها باید کمک کنند تا کسی نیاید زمین دولت و منابع ملی را تصرف کند.

- ، ذبیح الله خداییان بعد از ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید برای مبارزه با زمین خواری نسبت به مردم اطلاع رسانی و حدود اراضی ملی به آنها اطلاع داده شود.

وی افزود: همچنین باید به مردم اعلام شود که این منطقه از اراضی ملی است و از خرید و فروش آنها به عنوان قولنامه عادی خودداری کنید؛ بنابراین اراضی ملی باید مشخص شوند تا مردم بدانند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: زمین خواری یکی از محورهای اصلی دستگاه قضایی در هر شهرستان است که قبل از صورت رخ دادن این موضوع، دستگاه قضایی باید از آن پیشگیری کند.

خداییان گفت: باید همه دستگاه ها برای مقابله با زمین خواری پای کار باشند و اجازه ندهیم که تضییع بیت المال انجام شود و همه مسئول هستیم و باید مردم را آگاه کنیم که اراضی ملی قابل تغییر کاربری و مسکونی نیست.

وی با بیان اینکه باید از همان ابتدا جلوی مسئله زمین خواری را گرفته و مانع از تضییع بیت المال شده است، تصریح کرد: بحث پیشگیری یک موضوع عمومی است که همه دستگاه ها باید کمک کنند تا کسی نیاید زمین دولت و منابع ملی را تصرف کند یا تغییر کاربری غیرمجاز داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از زمین خواری یک موضوع عمومی است

پیشگیری از زمین خواری یک موضوع عمومی است