مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-28سياسي

ضرورت اجرای طرح های عملیاتی و کاربردی برای بهبود شاخص های فرهنگ در قرچک


ضرورت دارد اعضای شورای فرهنگ عمومی با طرح پیشنهادات مفید، در راستای اجرای طرح های عملیاتی و کاربردی برای بهبود شاخص های فرهنگ در قرچک گام بردارند.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: ضرورت دارد اعضای شورای فرهنگ عمومی با طرح پیشنهادات مفید، در راستای اجرای طرح های عملیاتی و کاربردی برای بهبود شاخص های فرهنگ در قرچک گام بردارند.

بهمن خطیبی امروز پنجشنبه ششم آبان ماه در جلسه ستاد فرهنگ عمومی شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: در شرایطی که ضرورت هماهنگی و همسویی صاحبنظران ، کارشناسان و برنامه ریزان فرهنگی کشور با نیازهای فرهنگی جامعه بیشتر احساس می شود ، ضرورت دارد تمام پیگیری های ادارات بخصوص در شورای فرهنگ عمومی نتیجه بخش باشد.

وی ادامه داد: وحدت بین آحاد جامعه فارغ از دیدگاه ها و جناح بندی های سیاسی، یک فرهنگ والاست چرا که در این برهه از زمان نیاز است آستانه تحمل افراد و پذیرش دیدگاه های متفاوت با هدف تقویت اخوت و هم پیمان بودن برای تحقق آرمان های انقلاب افزایش یابد.

خطیبی عنوان کرد: با توجه به اینکه دشمن تبلیغات گسترده ای برای منحرف سازی جوانان ما و سیاه جلوه دادن شرایط کشور از همه جهات دارد و متأسفانه منجر به خروج نخبگان و فرار مغزها می شود، باید با شناخت دقیق از وضعیت موجود فرهنگی و اجتماعی، راهکارهای مناسبی برای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای طرح های عملیاتی و کاربردی برای بهبود شاخص های فرهنگ در قرچک

ضرورت اجرای طرح های عملیاتی و کاربردی برای بهبود شاخص های فرهنگ در قرچک