مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 12:502021-10-28سياسي

آیین تلبس جمعی از طلاب اهواز با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد


آیین تلبس جمعی از طلاب حوزه های علمیه اهواز با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد.

- همزمان با ایام ماه مبارک ربیع الاول، آیین تلبس جمعی از طلاب حوزه های علمیه اهواز با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه و آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه خوزستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه در این آیین ضمن توصیه همه طلاب به رعایت تقوا، پرهیزکاری و دوری از دنیاطلبی، اظهار کرد: در دهه پنجم انقلاب باید به عدالت اجتماعی مدنظر انقلاب اسلامی نزدیک شویم و طلاب و روحانیون در این زمینه نقش ویژه ای دارند.

وی با بیان اینکه استان خوزستان با این تعداد قابل توجه حوزه علمیه نباید قاضی غیربومی داشته باشد، گفت: از حوزه های علمیه درخواست داریم که دستگاه قضایی را به ویژه در حوزه نیروی انسانی کمک کنند.

همچنین آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه خوزستان در این مراسم گفت: با توجه به سفرهای اخیر سران سه قوه به استان خوزستان، مردم این استان بسیار امیدوار هستند که مشکلات شان روز به روز کمتر شود.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از کارخانه ها و شهرک های صنعتی استان خوزستان در حالت کما به سر می برند، گفت: احیای این کارخانه ها به حل و فصل مشکلات این کارخانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تلبس جمعی از طلاب اهواز با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد

آیین تلبس جمعی از طلاب اهواز با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد