مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-28اقتصادي

پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان ملایر


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملایر از اعطای تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان ملایر در سال جاری خبر داد.

- سید مهدی میرباقری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید مرحله نهم اعطای تسهیلات مکانیزاسیون در سال زراعی 1401ـ 1400 انجام می شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه 15 میلیارد تومان برای تامین تجهیزات در این حوزه پرداخت می شود گفت: این اعتبار در زمینه تامین 51 دستگاه تراکتور، دو دستگاه کمپاین و سایر ادوات به متقاضیان پرداخت می شود که اشتغالزایی این طرح 150 نفر است.

مدیر اداره کشاورزی ملایر با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار به دیگر متقاضیان نیز تسهیلات پرداخت می شود تصریح کرد: این میزان اعتبار و تسهیلات در سال گذشته 12 میلیون تومان بوده که از تسهیلات مرحله هشتم پرداخت شده  است.

 وی ادامه داد: در راستای به دلیل اهمیت و افزایش تولید وخود کفایی در زمینه تولید گندم و سایر محصولات دیم  در پنج استان اجرایی شده که استان همدان نیز جزو پنج استان است.

میرباقری تصریح کرد: این طرح در 21 هزار هکتار از اراضی دیم  شهرستان ملایر شامل گندم، جو، دانه های روغنی و حبوبات اجرایی می شود.

  وی گفت: در این طرح هزینه های بیمه، ادوات و ماشین آلات کشاورزی و نهاده های بخش کشاورزی شامل کود و بذر مورد حمایت طرح تفاهمنامه ستاد اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان ملایر

پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان ملایر