مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-28اقتصادي

افتتاح اولین مرکز تحقیقات هوشمندسازی شبکه توزیع برق در خراسان رضوی


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: صنعت برق استان در حوزه توزیع برق ضمن توجه به ضرورت های موجود، رویکرد مناسبی را نسبت به هوشمندسازی داشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: صنعت برق استان در حوزه توزیع برق ضمن توجه به ضرورت های موجود، رویکرد مناسبی را نسبت به هوشمندسازی داشته است.

 امیدواریم با راه اندازی این مرکز سرعت بیشتری در این کار داشته باشیم و با پتانسیل هایی که در این مرکز ایجاد خواهد شد، پروژه های بزرگتر و بیشتری را انجام دهیم و تعاملات بیشتری را با دانشگاه ها برقرار کنیم.

محسن ذبیحی امروز 6 آبان ماه در آیین بهره برداری از ساختمان مرکز تحقیقات مشترک هوشمندسازی شبکه توزیع برق دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با بیان اینکه امروز شاهد راه اندازی مرکز تحقیقات هوشمندسازی با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی هستیم، اظهار کرد: علم و عمل زمانی که با هم درآمیخته می شوند حاصل آن پربار و با ارزش افزوده بالا است.

امروزه برق در زندگی انسان ها نقش پررنگی دارد.

وی با اشاره به قطعی برق درتابستان سال جاری افزود: در تابستانی که پست سر گذاشتیم به دلیل کمبود تولید برق با مشکلاتی روبه رو شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین مرکز تحقیقات هوشمندسازی شبکه توزیع برق در خراسان رضوی

افتتاح اولین مرکز تحقیقات هوشمندسازی شبکه توزیع برق در خراسان رضوی