مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-28سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: مفهوم پدافند غیرعامل برای افکار عمومی تبیین شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در دیدار قم با تاکید بر اینکه ماموریت های پدافند غیرعامل در زمینه رصد تهدیدات و پایش آسیب پذیری ها و رویکردهای پیش بینی، پیشگیری و پیش کنشگری برای امنیت کشور راهبردی است، گفت: به نظر می رسد سازمان پدافند غیرعامل باید بیش از گذشته مفهوم پدافند غیرعامل را در افکار عمومی و حتی برای افراد خاص تبیین و نهادینه سازی کند.

همچنین، سردار جلالی در این دیدار با اشاره به اینکه سازمان پدافند غیرعامل با تدبیر مقام معظم رهبری از سال 1382 تشکیل شده است، گفت: موضوع رصد تهدید و آسیب پذیری ها و برطرف سازی آنها از جمله دغدغه های همیشگی مقام معظم رهبری بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در ابتدا موضوع پدافند غیرعامل بیشتر یک مسئله فنی و مهندسی بود، تاکید کرد: به تدریج و در کنار تقویت حوزه پدافند غیرعامل در نیروهای مسلح مسئله ارتقای آمادگی و آرایش لایه دفاعی در بخش های غیرنظامی به ویژه دستگاه های اجرایی مورد توجه پدافند غیرعامل قرار گرفت.

رییس پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه پیشرفت و توسعه رویکردهای پدافند غیرعامل وابسته به نوع نگاه و رویکرد دولت هاست، گفت: اساساً پدافند غیرعامل پیوست مساله توسعه است و اگر دولت ها در این زمینه همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: مفهوم پدافند غیرعامل برای افکار عمومی تبیین شود

آیت الله حسینی بوشهری: مفهوم پدافند غیرعامل برای افکار عمومی تبیین شود