مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 11:052021-10-28سياسي

358زندانی و مددجوی جرایم غیر عمد در خوزستان آزاد شدند


مراسم آزادی 358 زندانی و مددجوی جرایم غیر عمد در خوزستان با حضور رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز پنجشنبه در مراسمی با حضور رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور 34 مددجوی جرایم غیرعمد و 324 زندانی واجد شرایط با ارفاق قضایی و حقوقی در خوزستان آزاد شدند.

رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در این مراسم گفت: بهبود معیشت خانواده های مددجویان و زندانیان بسیار اهمیت دارد که به همین منظور از ابتدای امسال دو بار در خوزستان آزادسازی زندانیان انجام شد.

محمدمهدی حاج محمدی افزود: هدف از این سفر بازدید از زندان های استان و بررسی مشکلات مددجویان و خانواده هایشان است، همچنین 700 کارت هدیه پانصد هزار تومانی به خانواده های مددجویان خوزستانی اهدا می شود.

رییس زندان های خوزستان در این مراسم که در یادمان شهید علی هاشمی در گلزار شهدای اهواز برگزار شد، گفت: هدف از آزادسازی مددجویان این است که با شهیدان پیمان ببندند تا آخر عمر خود دیگر به سمت زندان بازنگردند.

پژمان پروین افزود: امسال برای دومین مراسم بزرگی برای آزادی زندانیان و مددجویان واجدالشرایط در استان خوزستان برگزار شده و بیش از 7 میلیارد تومان دیه پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

358زندانی و مددجوی جرایم غیر عمد در خوزستان آزاد شدند

358زندانی و مددجوی جرایم غیر عمد در خوزستان آزاد شدند