مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 11:002021-10-28سياسي

محسنی اژه ای: نبود تولید و اشتغال، ناهنجاری اجتماعی را در پی خواهد داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسین محسنی اژه ای، رییس نباشد ناهنجاری های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به آمار پرونده های کیفری در خوزستان، افزود: درصد بالایی از اولین جرم ما در استان سرقت و دوم مواد مخدر بود.

رییس قوه قضاییه با طرح این سوال مبنی بر اینکه ما چقدر باید هزینه کنیم تا بتوانیم از این جرم ها جلوگیری کنیم، گفت: از سرقت و مواد مخدر چه آسیب هایی متوجه خانواده ها می شود و ضربات و ناهنجاری های وارد خانواده ها می شود؟ اینکه امروز می گویم بهترین کار ایجاد تولید و اشتغال است به دلیل آثار مثبت آن در جامعه است.

وی با بیان اینکه اگر مقام معظم رهبری در دهه اخیر شعارهای سال را به تولید و رفع موانع آن اختصاص داد به دلیل اهمیت تولید در زندگی اقتصادی و اجتماعی مردم است، افزود: تولید یکی از مسائل ضروری کشور است و همه ما در موضوع تولید باید به فهم مشترک برسیم.

اژه ای عنوان کرد: امروز بهترین کار تولید است باید زمینه تولید و مواد اولیه است بیان کرد: اقتصاد ما بانک محور است و بارها تولیدکنندگان در بازپرداخت تسهیلات مشکل دارند که باید در این قضایا بازنگری شود.

وی با اشاره به مشکلات پرداخت مالیات در کشور، افزود: برخی افراد مالیات خود را پرداخت نمی کنند برای همین فرار مالیاتی بزرگی داریم در عوض برخی مالیات خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: نبود تولید و اشتغال، ناهنجاری اجتماعی را در پی خواهد داشت

محسنی اژه ای: نبود تولید و اشتغال، ناهنجاری اجتماعی را در پی خواهد داشت