مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-28سياسي

فساد در دکترین دولت مردمی جای ندارد/ مدیران فاسد معرفی شوند


از مردم می خواهیم مدیران فاسد را معرفی کنند، زیرا رفیق بازی و فساد اداری در دکترین رییس جمهور به عنوان رییس دولت مردمی جای ندارد و قطعا عامل نارضایتی مردم است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: از مردم می خواهیم مدیران فاسد را معرفی کنند، زیرا رفیق بازی و فساد اداری در دکترین رییس جمهور به عنوان رییس دولت مردمی جای ندارد و قطعا عامل نارضایتی مردم است.

اسدالله عباسی در آیین تودیع و معارفه استاندار گیلان، اجرای دقیق قانون به نمایندگی از دولت در استان گیلان را در دستور کار دانست و اظهار کرد: اولین برنامه در استان گیلان با هماهنگی معاونت اقتصادی و سازمان اقتصاد و دارایی جهت راه اندازی سامانه مجوزها و سرمایه گذاری خواهد بود.

وی مسئولان را در برابر مردم تقاضامند دانست و افزود: مسئولیت در جمهوری اسلامی به مثابه خدمتگزاری است و باید مسئولیتی که داریم را به نحو احسن انجام دهیم.

قطعا یکی از شاخص های مهم ارزیابی مدیران رضایت عمومی است و رضایت عمومی در گرو خدمتگزاری و انجام تکلیف است.

استاندار جدید گیلان، با بیان اینکه خدمتگراری امیدواری مردم و ناامیدی دشمنان را به دنبال دارد، گفت: خدمتگزاری یک حرکت جهادی بوده و رضایت مردم را به دنبال دارد لذا باید مطالبات مردم را در دستور کار قرار دهیم و از همه استعدادهای موجود در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد در دکترین دولت مردمی جای ندارد/ مدیران فاسد معرفی شوند

فساد در دکترین دولت مردمی جای ندارد/ مدیران فاسد معرفی شوند