مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-28سياسي

حل مشکل آرادکوه به دلیل ابعاد مختلف در کوتاه مدت امکانپذیر نیست


استاندار تهران با اشاره به اینکه نتیجه بررسی ها جهت رفع معضل آرادکوه در ماه های آینده اعلام می شود گفت: حل مشکلل آرادکوه به دلیل چند بعدی بودن در کوتاه مدت امکانپذیر نیست.

- ، محسن منصوری ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از آرادکوه که با حضور علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور برگزار شد اظهار داشت: از جمله مسائل مهم و جدی مطروحه توسط رییس جمهور، آلودگی هوا، پسماند و محیط زیست تهران است که همه بدنه دولت کمک کنند تا بخشی از این مشکلات حل شود.

منصوری با بیان اینکه صورت مسئله پسماند در تهران بسیار بزرگ شده است گفت: این موضوع تک بعدی نیست و باید با عزم جدی مشکل حل شود.

استاندار تهران با اشاره به اینکه در سایت فعلی پسماند که حدود 1200 هکتار مساحت دارد و بزرگترین سایت جمع آوری پسماند خاورمیانه محسوب می شود روزانه بیش از 5 هزار تن و در برخی روزها تا 7 هزار تن ورودی زباله داریم که یک کار خدماتی جدی است و توسط شهرداری به خوبی در حال اجرا می باشد.

وی بیان داشت: استفاده از فناوری های جدید و تفکیک زباله از مبدا نیاز به فرهنگ سازی داشته و متعاقباً جمع آوری و مدیریت و بازیافت زباله ها هزینه سنگینی دارد.

منصوری با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های شهردار تهران موضوع آرادکوه است گفت: برای حل این معضل تصمیم کوتاه مدت نخواهیم گرفت و در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل آرادکوه به دلیل ابعاد مختلف در کوتاه مدت امکانپذیر نیست

حل مشکل آرادکوه به دلیل ابعاد مختلف در کوتاه مدت امکانپذیر نیست