مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-28اقتصادي

تولید واکسن روتاویروس تا 1401


عضو هیات مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان داروهای بیوتکنولوژی در کشور از ورود به بازار واکسن روتاویروس تا پایان 1401 خبر داد.

- عضو هیات مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان داروهای بیوتکنولوژی در کشور از ورود به بازار واکسن روتاویروس تا پایان 1401 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر فریدون مهبودی امروز در مراسم رونمایی از داروی دانش بنیان بیوتکنولوژی پرکینرا افزود: ما اعتقاد داریم گروه بالینی در کنار گروه علوم پایه تفکرات تولید داروی نو ترکیب را به نتیجه رساندند و ما از نظر کیفیت هیچ چیزی کمتر از نمونه های خارجی نداریم و سختگیری های رگولاتوری کشور موجب شده که در حوزه بیوتکنولوژی شکایتی را شاهد نباشیم.

وی با انتقاد از اینکه ما به التماس کردن عادت کرده ایم، یادآور شد: اما اکنون این رویه تغییر کرده است؛ چرا که معاونت علمی پیگیر وضعیت شرکت های دانش بنیان است، به گونه ای که با ما تماس گرفتند و از ما خواستند از محصول گرایی به شرکت گرایی سوق پیدا کنیم.

این گونه دعوت از شرکت های دانش بنیان برای ما بی سابقه بود.

عضو هیات مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان داروهای بیوتکنولوژی، از در دستور کار قرار گرفتن تولید 40 تا 50 داروی بیوتکنولوژی خبر داد و گفت: در این زمینه مقرر شد که این داروها تولید شوند و امروز شاهد رونما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید واکسن روتاویروس تا 1401

تولید واکسن روتاویروس تا 1401