مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-28سياسي

نبود نهادهای فرهنگی در چاروسا نگران کننده است/ نیاز مبرم یک بخش به ارشاد و تبلیغات


نبود نهادهای فرهنگی در چاروسا با جمعیت زیاد و آسیب های اجتماعی کمبودی نگران کننده به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی اولین نشست شورای فرهنگ عمومی چاروسا در دفتر امام جمعه قلعه رییسی برگزار شد.

این نشست که برای اولین بار در منطقه چاروسا برگزار شد نبود بعضی ادارات فرهنگی به خصوص سازمان تبیلغات اسلامی و اداره ارشاد اسلامی کاملا محسوس می شد.

داربام بخشدار چاروسا که در اولین نشست به عنوان دبیر نشست فرهنگ عمومی چاروسا نشست را مدیریت می کرد در خصوص برگزاری این نشست با گرامیداشت ایام 13 آبان و روز نوجوان گفت: جلسه شورای فرهنگ عمومی در یک منطقه که خود سرشار از ویژگی های بارز فرهنگی بودن است نیازمند و باید زودتر از آن برگزار می شد تا رسم و رسوم های فرهنگی این منطقه به سراسر استان فرستاده شود و در هر نقطه ای که یک چاروسایی ورود و سکونت کرده سبب آرامش و فرهنگ های خوب بود.

داربام با بیان اینکه حضور به موقع در جلسات یک فرهنگ عمومی است تاکید کرد: باید در منطقه تلاش کنیم تا فرهنگ های درست را رایج دهیم و در هر امری می شود سبب یک رسم و رسوم رایج برای مردم دیگر مناطق باشیم و تشکیل اولین نشست فرهنگ عمومی در چاروسا می تواند روزهای در چاروسا که یک منطقه بزرگ است تاکید کرد: باید پیگیری شود تا نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود نهادهای فرهنگی در چاروسا نگران کننده است/ نیاز مبرم یک بخش به ارشاد و تبلیغات

نبود نهادهای فرهنگی در چاروسا نگران کننده است/ نیاز مبرم یک بخش به ارشاد و تبلیغات