مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:252021-10-28اقتصادي

صادرات بیش از 9 میلیون دلار کالا به 35کشور جهان


رییس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی میزان صادرات انواع دام و طیور و کالاهای مرتبط از ابتدای سال جاری را بیش از 9 هزار تن دانست که این میزان ارزش دلاری معادل با 8 میلیون و 899 هزار دلار را داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، محمدعلی کامل فرزنی گفت: میزان صادرات انواع دام و طیور و کالاهای مرتبط از ابتدای سال جاری بیش از 9 هزار تن بوده که این میزان ارزش دلاری معادل با 8 میلیون و 899 هزار دلار را داشته است.

رییس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی مقصد صادرات خراسان رضوی را کشورهای عضو اتحادیه اروپا، آسیای میانه و حوزه خلیج فارس ذکر کرد و افزود: طی این مدت 35 کشور مقصد صادرات استان بوده و آلایش خوراکی و غیرخوراکی دام و طیور به وزن بیش از 5000 تن و ارزش 7 میلیون و 400 هزار دلار در راس هرم کالاهای صادراتی استان قرار داشته و تخم مرغ خوراکی با 35 هزار تن صادرات، در قعر جدول کالاهای صادراتی مرتبط با دام و طیور خراسان رضوی قرار دارد و کاهش 77 درصدی صادرات این محصول نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.

وی در زمینه واردات نیز اظهار کرد: واردات ایران از چهار کشور تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان و دانه،کنجاله آفتابگردان،کنجاله کلز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بیش از 9 میلیون دلار کالا به 35کشور جهان

صادرات بیش از 9 میلیون دلار کالا به 35کشور جهان