مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:252021-10-28اقتصادي

تخلف یک واحد کشتارگاه مرغ به تعزیرات حکومتی استان سمنان معرفی شد


معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت سمنان بابیان اینکه تخلف یک واحد کشتارگاه مرغ به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد، گفت: علت تخلف این واحد عرضه خارج از شبکه بوده است.

- ، مهدی یحیایی بعدازظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت سمنان ضمن بیان اینکه تمامی واحدهای صنفی توسط بازرسان نظارت و با تخلفات آن ها به طور جد برخورد می شود، ابراز داشت: با توجه به همین مأموریت ذاتی پرونده تخلف یک واحد کشتارگاه مورد شناسایی قرار گرفت، ابراز داشت: علت تخلف این واحد عرضه خارج از شبکه مرغ در استان سمنان گزارش شده است.

وی بابیان اینکه ارزش ریالی این پرونده تخلف بالغ بر 126 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: این واحد کشتارگاه با تشکیل پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه این واحد کشتارگاه اقدام به واگذاری کالا برخلاف ضوابط توزیع کرده است، ابراز داشت: با توجه به اینکه اولویت در سازمان صمت حمایت از مصرف کنندگان است لذا با موارد تخلف این چنین برخوردهای لازم خواهد شد.

وی اضافه کرد: هم استانی های می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای تولیدی، صنفی و عرضه کننده خدمات، مراتب را با شماره تلفن گویا 124 سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف یک واحد کشتارگاه مرغ به تعزیرات حکومتی استان سمنان معرفی شد

تخلف یک واحد کشتارگاه مرغ به تعزیرات حکومتی استان سمنان معرفی شد