مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:202021-10-28اقتصادي

وزیر نفت: سهمیه بنزین جبرانی برای مردم در نظر گرفته می شود


وزیر نفت با بیان اینکه سهمیه بنزین ویژه ای به منظور جبران این مدت برای مردم در نظر گرفته می شود،گفت: حدود 800 جایگاه عرضه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده است و ظرف یک تا دو روز آینده همه جایگاه های عرضه به سامانه متصل می شوند.

- وزیر نفت با بیان اینکه سهمیه بنزین ویژه ای به منظور جبران این مدت برای مردم در نظر گرفته می شود،گفت: حدود 800 جایگاه عرضه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده است و ظرف یک تا دو روز آینده همه جایگاه های عرضه به سامانه متصل می شوند.

ویژه ای به منظور جبران این مدت برای مردم در نظر گرفته می شود،گفت: حدود 800 جایگاه عرضه به سامانه هوشمند سوخت متصل شده است و ظرف یک تا دو روز آینده همه جایگاه های عرضه به سامانه متصل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، جواد اوجی وزیر نفت درباره آخرین وضعیت جایگاه های سوخت در کشور گفت: هم اکنون حدود 4000 جایگاه در سطح کشور فعال شده است.

وی ادامه داد: تاکنون حدود 800 جایگاه عرضه در سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده است و پیش بینی می کنیم ظرف یک تا دو روز آینده همه جایگاه های عرضه کشور به سامانه متصل شوند.

اوجی افزود: از همه کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی به ویژه کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای مدیریت این مشکل قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نفت: سهمیه بنزین جبرانی برای مردم در نظر گرفته می شود

وزیر نفت: سهمیه بنزین جبرانی برای مردم در نظر گرفته می شود