مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-28پزشكي

پدیده «طلاق خاکستری» در حال شیوع


یک روان درمانگر با بیان اینکه در دهه های قبل باید از طلاق «انگ زُدایی» می کردیم اما اکنون به سمتی پیش رفته ایم که باید برای طلاق «انگ زایی» کنیم، - یک روان درمانگر با بیان اینکه در دهه های قبل باید از طلاق انگ زُدایی می کردیم اما اکنون به سمتی پیش رفته ایم که باید برای طلاق انگ زایی کنیم، به پدیده طلاق خاکستری اشاره کرد و گفت: پدیده طلاق خاکستری یعنی طلاق افراد بالای 55 سال طی دو دهه اخیر که در کشور در حال شیوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا عبدخدایی در نهمین کنگره ملی آسیب شناسی خانواده و پنجمین جشنواره ملی خانواده پژوهی، پنج سال نخست زندگی زناشویی را پر خطر دانست و اظهار کرد: مطابق با آمارها، بسیاری از طلاقها در این پنج سال نخست زندگی مشترک رخ می دهد.

گویی بستر رابطه زناشویی پر از مین است که ما در این بستر به امنیت و ثبات نمی رسیم و هر لحظه ممکن است رابطه زناشویی به جدایی بیانجامد.

این روانشناس در ادامه با اشاره به پژوهشی انجام شده و با بیان اینکه هرچه زن و شوهر مین های زندگی مشترک را با خود حمل کنند، انفجارهای قدرتمندتری در مراحل بعدی زندگی مشترک رخ خواهد داد، به تشریح راهکارهایی برای خنثی سازی مین های رابطه زناشویی پرداخت و گفت: پایش مداوم و چرایی و چگونگی طلاق بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده «طلاق خاکستری» در حال شیوع

پدیده «طلاق خاکستری» در حال شیوع